ADP
flow-image

Lønudbetaling: Negligering eller næring?

Dette whitepaper er udgivet af ADP

Service Performance Insight (SPI), LLC er en global research-, konsulent- og uddannelsesorganisation, der er dedikeret til at hjælpe professionelle serviceorganisationer (PSO'er) med at opnå store forbedringer af produktivitet og overskud. I 2007 udviklede SPI PS-modenhedsmodellen som en ramme for strategisk planlægning og styring. Det er nu det brancheførende værktøj til præstationsforbedring, der bruges af over 35.000 service- og projektorienterede organisationer til at kortlægge deres vej til førsteklassesservice.Grundpillerne i PS-modenhedsmodellen er, at PSO'erne opnår succes igennem optimering af fem Service Performance-grundpiller: Lederskab, Kundeforhold, Talent (tidligere koordinering af menneskelig kapital), Serviceudførelse, Finans og drift Service Performance Insight leverer et velinformeret og handlekraftigt tredjepartsperspektiv for kunder og målgrupper i branchen. Vores markedsundersøgelser og -rapporteringsformer udgør den kontekst, hvor både købere og sælgere af løsninger maksimerer effektiviteten af udvikling, udvælgelse, implementering og brug af løsninger baseret på informationsteknologi .

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Løn, Udgifter, ERP, Cloud, Udsigter, Medarbejdere, Uddannelse, Rekruttering