MarkLogic
flow-image

Data som strategisk vækstaktiv i 2021

Dette whitepaper er udgivet af MarkLogic

I første kvartal af 2021 undersøgte WBR Insights 100 ledende dataansvarlige og lignende fra virksomheder på købs- og salgssiden i hele Europa for at finde ud af, hvilke udfordringer de står over for i 2021 som resultat af påvirkningen fra COVID-19-pandemien og de innovative løsninger, de er ved at indføre.I kølvandet på de finansielle konsekvenser af krisen i 2008 accelerer COVID-19 nu det digitale valg. Pandemien har fungeret som en afgørende prøve for robustheden af virksomhedernes digitale infrastruktur. I denne rapport undersøges, hvilken afbrydelse kapitalmarkedet og de finansielle virksomheder har stået over for fra flere sider, herunder en strøm af reguleringer og enorm markedsvolatilitet. Der har aldrig været et større behov for at give et klart budskab om, at virksomhederne bør have sikre, nøjagtige, rettidige, fuldstændige og konsistente datasæt.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Revisioner, ERP, Cloud, Risikobegrænsning, Finansielle ydelser, Forsikring, Omsætning, Miljø, Big data