

Succesfuld e-handel med flere kanaler: Vi viser dig, hvordan det skal gøres!
Dette whitepaper er udgivet af xentral
Udnyt AWS' AI-tjenester til at forbedre kundeoplevelserne.Det er tid til at lægge udfordringerne ved de forældede kontaktcentre bag os – lange ventetider, fejlomstillede opkald og løsningsforsinkelser. I stedet skal du benytte styrken ved maskinindlæring og give kunderne de løsninger, de har brug for.Læs e-bogen "Serviceforbedring og omkostningsreducering i kontaktcentre" for at lære, hvordan du kan udnytte AWS' AI-tjenester til at: Reducere omkostningerne med selvbetjeningsteknologier, Øge agentproduktiviteten ved at reducere opkaldsmængden, Identificere muligheder for forretningsforbedringer ved at indsamle bedre interaktionsdata, Etablere effektive callcentre og skabe gode kundeoplevelser.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.