xentral
flow-image

Succesfuld e-handel med flere kanaler: Vi viser dig, hvordan det skal gøres!

Dette whitepaper er udgivet af xentral

Udnyt AWS' AI-tjenester til at forbedre kundeoplevelserne.Det er tid til at lægge udfordringerne ved de forældede kontaktcentre bag os – lange ventetider, fejlomstillede opkald og løsningsforsinkelser. I stedet skal du benytte styrken ved maskinindlæring og give kunderne de løsninger, de har brug for.Læs e-bogen "Serviceforbedring og omkostningsreducering i kontaktcentre" for at lære, hvordan du kan udnytte AWS' AI-tjenester til at: Reducere omkostningerne med selvbetjeningsteknologier, Øge agentproduktiviteten ved at reducere opkaldsmængden, Identificere muligheder for forretningsforbedringer ved at indsamle bedre interaktionsdata, Etablere effektive callcentre og skabe gode kundeoplevelser.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Finans og regnskab, Finansiel sikkerhed